Οι παγίδες των εταιριών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Πολλά τα προβλήματα από  καταγγελίες πολιτών για εξαπάτηση από   εταιρίες κινητής τηλεφωνίας  , με αύξηση τιμολογίων και πρόσθεση πακέτων χωρίς ενημέρωση .

Οι καταναλωτές- χρήστες των υπηρεσιών σταθερής – κινητής τηλεφωνίας οφείλουν να γνωρίζουν τα δικαιώματα τους και να τα διεκδικούν.

  1. Η συναίνεση σε τηλεφωνική, εξ αποστάσεως πώληση υπηρεσιών είναι έγκυρη αν συνοδεύεται από έντυπη ενυπόγραφη αίτηση.
  2. Σε περίπτωση σύναψης σύμβασης σύνδεσης με έναν πάροχο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από απόσταση, αυτή είναι άκυρη, υπέρ του καταναλωτή, εάν πριν από τη σύναψή της, ο καταναλωτής δεν ενημερώθηκε με τα μέσα της χρησιμοποιούμενης τεχνικής επικοινωνίας κατά τρόπο ευκρινή, σαφή και κατανοητό, τηρουμένων των αρχών της καλής πίστης κατά τις εμπορικές συναλλαγές και των διατάξεων που διέπουν το κύρος των δικαιοπραξιών, για τα ακόλουθα ιδίως στοιχεία, καθώς και για κάθε μεταβολή αυτών.
  3. Απαγορεύεται να αποστέλλονται ή να παρέχονται στον καταναλωτή αγαθά ή υπηρεσίες, αντίστοιχα, χωρίς προηγούμενη σχετική παραγγελία του.
  4. Οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με διαφημίσεις (τηλεοπτικές, έντυπες, ηλεκτρονικές) που αφορούν σε πακέτα παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, που ενδέχεται να στρεβλώσει ουσιωδώς την οικονομική συμπεριφορά του μέσου καταναλωτή, στον οποίο φθάνει ή στον οποίο απευθύνεται το προϊόν ή του μέσου μέλους της ομάδας, όταν μια εμπορική πρακτική απευθύνεται σε μια συγκεκριμένη ομάδα καταναλωτών.

 

Καταγγελία πολίτη

Γεια σας έχω ένα οικονομικό πρόβλημα με την ……. …..εταιρία κινητής τηλεφωνίας

Είχα μια σύμβαση τεσσάρων αριθμών με την εν λόγω εταιρεία με τηλεφωνική έγκριση. Μετά από 15 μήνες αποφάσισα να κάνω καταγγελία σύμβασης λόγω τιμολογιακή αλλαγών.

Κατάθεσα την καταγγελία στις 1/6/2017. Στις 10/6/2017 τα τηλέφωνα διακόπηκαν χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση.

Στις 20/6/2017 μου ήρθε λογαριασμός 950ευρω.(δεν χρωστώ ούτε έναν λογαριασμό )

Πήγα στο κατάστημα και τους είπα να κάνω άρση της αίτησης και μου είπαν ότι δεν γίνεται. Ρώτησα τι είναι αυτό το χρέος και μου είπαν ότι αν δεν έχω λάβει συσκευές θα γίνει πίστωση.

Πέρνα ένας μήνας και το χρέος δεν διορθώθηκε.

Τους ξαναρώτησα και μου είπαν ότι το χρέος είναι επειδή είχα βάλει την επιδότηση στο πάγιο. Κάτι που φυσικά δεν έκανα.

Τους ρώτησα ποτέ υπέγραψα κάτι τέτοιο και μου είπαν τηλεφωνικά.

Όταν τους ζήτησα το αρχείο δεν μου απάντησαν. Τους ξαναενόχλησα  και μου λένε ότι η αίτηση ήταν εκπρόθεσμη.

Στις 14/9/2017 τους ρωτώ γιατί εφόσον ήταν εκπρόθεσμη η αίτηση μου μέσα σε 9 μέρες μου διακόψατε  τα τηλέφωνα χωρίς ειδοποίηση και μου απαντάνε ότι είναι εκπρόθεσμη.

Μου στείλανε χαρτί ότι θα τα διεκδικήσουν δικαστικά.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s