«Να γίνει ο Όλυμπος εθνικό brand για τον εναλλακτικό τουρισμό»

Με περισσότερους από 120.000 επισκέπτες κάθε χρόνο την τελευταία πενταετία και δεκάδες λόγους να τον επιλέξει κι΄ ένας κοινός θνητός εκτός από το… Δωδεκάθεο, «ο Όλυμπος αποτελεί το δυνατό brand της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ένα από τα πιο ισχυρά όπλα στη φαρέτρα της για την τουριστική προβολή της περιοχής στο εξωτερικό», όπως αναφέρει ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της ΠΚΜ, Αλέξανδρος Θάνος. Ο Όλυμπος όμως είναι πολλά περισσότερα από το μυθικό βουνό που όλοι έχουμε στο μυαλό μας, τόνισαν με τις παρουσιάσεις και παρεμβάσεις τους οι συμμετέχοντες στην ημερίδα που διοργάνωσε την Κυριακή η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο Κέντρο Πληροφόρησης Εθνικού Δρυμού Ολύμπου, με τίτλο «Όλυμπος: Στη γη των Θεών και των αυθεντικών εμπειριών».
«Θέλουμε ο Όλυμπος να γίνει εθνικό brand για όλο τον εναλλακτικό τουρισμό, όπως του αξίζει», είπε ο κ.Θάνος και εξέφρασε την επιθυμία να υπάρχει σύμπραξη όλων των περιφερειών, καθώς, όπως τόνισε, ο τουρισμός δεν γνωρίζει διοικητικά όρια. Την ίδια ώρα καλωσόριζε από το βήμα της εκδήλωσης, τους αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού από τις περισσότερες Περιφέρειες της χώρας που έδωσαν το «παρών» στην ημερίδα, με αφορμή της 7η συνάντηση των αντιπεριφερειαρχών Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε μια μέρα νωρίτερα στο Λιτόχωρο Πιερίας.
Ο Όλυμπος, άλλωστε, όπως ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης Πιερίας Σοφία Μαυρίδου, είναι κάτι παραπάνω από ένα βουνό. «Είναι μια ιδέα, που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της κληρονομιάς της Ελλάδας και όλης της ανθρωπότητας», τόνισε. Όλες οι δράσεις στις οποίες έχουν προχωρήσει, γίνονται με γνώμονα τη διασφάλιση της αειφορικής ανάπτυξης και της διαχείρισης του Ολύμπου, με στόχο να γίνει ο Όλυμπος σήμα κατατεθέν για την περιοχή, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και της Ελλάδας, σύμφωνα με την κ.Μαυρίδου.
Στην ημερίδα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το ειδικό θεματικό οπτικοακουστικό υλικό για τον Όλυμπο που δημιουργήθηκε πρόσφατα για να συστήσει εκ νέου στον κόσμο τον Όλυμπο, όπως είπε ο αντιπεριφερειάρχης και να αναδείξει όλες τις πλευρές του: «Θέλουμε να δει κανείς τι μπορεί να ζήσει στον Όλυμπο, καθώς η εμπειρία είναι το πιο σημαντικό» αναφέρει.
Τα τέσσερα τουριστικά θεματικά video clip είναι διάρκειας περίπου τριών λεπτών το καθένα και προβάλλουν διαφορετικές πτυχές του μυθικού βουνού: τη γαστρονομία και τα προϊόντα που συναντά κανείς στις υπώρειες του και στην Πιερία γενικά, τα μονοπάτια και τις ειδικές διαδρομές που θα βρει ο επισκέπτης για να περπατήσει, να τρέξει, να κάνει ποδηλασία βουνού, ή να δοκιμάσει ακόμα και κάποιο extreme sport (αλεξίπτωτο πλαγιάς, canyoning, κτλ), τα πολιτιστικά και θρησκευτικά μνημεία που θα συναντήσει γύρω από τον Όλυμπο, καθώς και τα σημεία φυσικού ενδιαφέροντος που θα βρει κατά τη διάρκεια της διαδρομής του (φαράγγι Ενιπέα, παλαιοί – παραδοσιακοί οικισμοί, κτλ).
Σήμερα, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού ταξιδεύει για το Μόναχο όπου θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο εξωτερικό τα εν λόγω βιντεάκια, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης αφιερωμένης στον Όλυμπο, που θα πραγματοποιηθεί αύριο.
ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ