Ταλαιπωρημένοι επιβάτες του ΟΑΣΘ, αλλά θα εξυπηρετούνται με… σύγχρονα συστήματα.

Η ολοκλήρωση του έργου έχει ανατεθεί στην Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., η οποία είναι δημόσια επιχείρηση εποπτευόμενη από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.

Η ολοκλήρωση του έργου μέσα από ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον, θα περιλαμβάνει:

  1. Ολοκληρωμένη εικόνα της οργάνωσης και της καθημερινής λειτουργίας του του Οργανισμού.
  2. Ένα σύγχρονο σύστημα τηλεματικής με το οποίο οι επιβάτες θα ενημερώνονται για τα δρομολόγια σε πραγματικό χρόνο από πολλαπλά κανάλια πληροφόρησης, όπως Internet, mobile applications, έξυπνες στάσεις κλπ.
  3. Εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Η αγορά ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα είναι δυνατή μέσω πολλαπλών καναλιών πώλησης (αυτόματοι πωλητές εξωτερικού χώρου και εντός οχήματος, Internet, mobile applications, εκδοτήρια εισιτηρίων κ.λ.π.).

Σταθερός στόχος της Διοίκησης του ΟΑΣΘ είναι να παραδώσει στον ΑΣΥΘ ένα σύγχρονο Οργανισμό, με ευρωπαϊκές προδιαγραφές, απαλλαγμένο από τις δυσλειτουργίες και τις αμαρτίες του παρελθόντος.

 

Πηγή: seleo

Advertisements