Το skroutz η μεγαλύτερη διαδικτυακή εταιρεία online πωλήσεων έκανε έρευνα για τις αγοραστικές συνήθειες και τις κατηγορίες και τα ποσά που ξοδεύουν οι Έλληνες. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα στοιχεία.
Σύμφωνα λοιπόν με τα στατιστικά των τελευταίων 90 ημερών και τις επισκέψεις που έγιναν στην ιστοσελίδα τους:
-την 1τη θέση κατακτά η κατηγορία “Μόδα” με τους επισκέπτες να ενδιαφέρονται για πανωφόρια, τσάντες, φόρμες κτλ,
-την 2 θέση έχουν τα “κινητά τηλέφωνα και αξεσουάρ”. Εδώ ξοδεύτηκαν 265 ευρώ μέσο όρο για κάθε αγορά,
-την 3τη θέση πήρε η κατηγορία “lap top και υπολογιστές”. Μέσος όρος αγοράς 500 ευρώ,
-την 4τη θέση πήρε η κατηγορία “Έπιπλα/είδη σπιτιού”. Μέσος όρος 300 ευρώ ανά αγορά.
Φαίνεται ότι τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα από τις ημέρες της καραντίνας και μετά, έχει αυξηθεί κατακόρυφα η ζήτηση για online αγορές.